سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به وبلاگ جذبه شیر فلاح خوش آمدیدخصوصی

 

[ و او را از ایمان پرسیدند ، فرمود : ] ایمان بر چهار پایه استوار است ، بر شکیبایى ، و یقین و داد و جهاد . و شکیبایى را چهار شاخه است : آرزومند بودن ، و ترسیدن ، و پارسایى و چشم امید داشتن . پس آن که مشتاق بهشت بود ، شهوتها را از دل زدود ، و آن که از دوزخ ترسید ، از آنچه حرام است دورى گزید ، و آن که ناخواهان دنیا بود ، مصیبتها بر وى آسان نمود ، و آن که مرگ را چشم داشت ، در کارهاى نیک پاى پیش گذاشت . و یقین بر چهار شعبه است : بر بینایى زیرکانه ، و دریافت عالمانه و پند گرفتن از گذشت زمان و رفتن به روش پیشینیان . پس آن که زیرکانه دید حکمت بر وى آشکار گردید ، و آن را که حکمت آشکار گردید عبرت آموخت ، و آن که عبرت آموخت چنان است که با پیشینیان زندگى را در نوردید . و عدل بر چهار شعبه است : بر فهمى ژرف نگرنده ، و دانشى پى به حقیقت برنده ، و نیکو داورى فرمودن ، و در بردبارى استوار بودن . پس آن که فهمید به ژرفاى دانش رسید و آنکه به ژرفاى دانش رسید از آبشخور شریعت سیراب گردید ، و آن که بردبار بود ، تقصیر نکرد و میان مردم با نیکنامى زندگى نمود . و جهاد بر چهار شعبه است : به کار نیک وادار نمودن ، و از کار زشت منع فرمودن . و پایدارى در پیکار با دشمنان ، و دشمنى با فاسقان . پس آن که به کار نیک واداشت ، پشت مؤمنان را استوار داشت ، و آن که از کار زشت منع فرمود بینى منافقان را به خاک سود ، و آن که در پیکار با دشمنان پایدار بود ، حقى را که بر گردن دارد ادا نمود ، و آن که با فاسقان دشمن بود و براى خدا به خشم آید ، خدا به خاطر او خشم آورد و روز رستاخیز وى را خشنود نماید . و کفر بر چهار ستون پایدار است : پى وهم رفتن و خصومت کردن و از راه حق به دیگر سو گردیدن و دشمنى ورزیدن . پس آن که پى وهم گرفت به حق بازنگشت ، و آن که از نادانى فراوان ، خصومت ورزید ، از دیدن حق کور گشت ، و آن که از راه حق به دیگر سو شد ، نیکویى را زشت و زشتى را نیکویى دید و مست گمراهى گردید ، و آن که دشمنى ورزید راهها برایش دشوار شد و کارش سخت و برون شو کار ناپایدار . و شک بر چهار شعبه است : در گفتار جدال نمودن و ترسیدن و دو دل بودن ، و تسلیم حادثه‏هاى روزگار گردیدن . پس آن که جدال را عادت خود کرد ، خویش را از تاریکى شبهت برون نیاورد ، و آن که از هر چیز که پیش رویش آمد ترسید ، پیوسته واپس خزید ، و آن که دو دل بود پى شیطان او را بسود ، و آن که به تباهى دنیا و آخرت گردن نهاد هر دو جهانش را به باد داد . [ و پس از این سخن گفتارى بود که از بیم درازى و برون شدن از روش کارى که در این کتاب مقصود است نیاوردیم . ] [نهج البلاغه]

 
 

مدیریت| ایمیل من

| خانه

پایین

?جذبه شیر

شنبه 88/3/9  ساعت 8:19 عصر

رضازاده: احمدینژاد قویترین مرد جهان در عرصه سیاست است

اقوی‌ترین مرد جهان گفت: "به عقیده من دکتر احمدی نژاد با استقامت شجاعانه مقابل زورگویان و قلدرهای جهان و حمایت مردانه از مظلومان عالم نشان داد یکی از قوی‌ترین مردان جهان درعرصه سیاست است. او در عرصه مبارزه با زورگویان پشت اسرائیلی‌ها را بارها به خاک مالیده است.
با اعلام حمایت از دکتر احمدی نژاد
‌رضازاده: احمدی‌نژاد قوی‌ترین مرد جهان در عرصه سیاست است
قوی‌ترین مرد جهان گفت: "به عقیده من دکتر احمدی نژاد با استقامت شجاعانه مقابل زورگویان و قلدرهای جهان و حمایت مردانه از مظلومان عالم نشان داد یکی از قوی‌ترین مردان جهان درعرصه سیاست است. او در عرصه مبارزه با زورگویان پشت اسرائیلی‌ها را بارها به خاک مالیده است. "
  
قوی‌ترین مرد جهان گفت: "به عقیده من دکتر احمدی نژاد با استقامت شجاعانه مقابل زورگویان و قلدرهای جهان و حمایت مردانه از مظلومان عالم نشان داد یکی از قوی‌ترین مردان جهان درعرصه سیاست است. او در عرصه مبارزه با زورگویان پشت اسرائیلی‌ها را بارها به خاک مالیده است. "

به گزارش دولت یار،  حسین رضازاده با اعلام حمایت رسمی‌ خود از کاندیداتوری‌ دکتر احمدی نژاد در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: "حاضرم به دلیل علاقه‌قلبی به دکتر احمدی‌نژاد به صورت افتخاری مسئولیت ستاد ورزشی ایشان را برعهده گیریم و به نوعی زحمات ایشان در عرصه ورزشی را جبران کنم."
حسین رضا زاده، مدیر تیم‌های ملی وزنه برداری کشور که در چند ماه گذشته به موفقیت‌های چشمگیری در عرصه بین‌المللی دست یافته است، به شبکه ایران گفت: "به برکت سفرهای استانی دولت محترم به ویژه شخص رئیس جمهور امروز در دورترین مناطق ایران و بی‌بضاعت‌ترین نقاط کشور فضا‌های مجهز ورزشی برای جوانان این مرز و بوم وجود دارد. هنر دولت نهم سفر به مناطق دور دست و محروم ایران است چرا که تا پیش از این هیچ دولتی در اندیشه سفر به مناطق دورافتاده و محروم ایران عزیز نبود و جوانان این مناطق هیچ گاه به حق واقعی خود نرسیدند اما امروز به برکت دولت نهم می توانیم با قاطعیت اعلام کنیم که امروز بیشتر جوانان ایران از فضای لازم برای ورزش کردن برخوردار هستند."
حسین رضازاده با اشاره به این که ما در دولت نهم شاهد انقلاب عظیم ساخت و ساز فضا‌های ورزشی بودیم در ادامه توضیح داد: "یکی از نکات ارزنده‌ در کارنامه ورزشی دولت حضور موفق در فراهم آوردن زیرساخت‌های ورزشی است، ما در ادوار گذشته با چنین حرکتی مواجه نشدیم اما در دولت نهم این اتفاق عملی شد و با مساعدت رئیس جمهور و تلاش سازمان تربیت بدنی، فعالیت عمرانی ایده‌الی در ورزش ایران به وجود آمد و زمینه رشد پتانسیل‌های نهفته ورزش ایران به وجود آمد. ما باید این مطلب را بپذیریم که اگر فضا و امکانات نباشد هیچ استعدادی قدرت رشد ندارد، اما زمانی که توجه به جوانان در صدر کارها قرار گیرد شاهد موفقیت‌های چشم‌گیر جوانان ایرانی خواهیم بود."
قوی‌ترین مرد جهان، یکی دیگر از اقدامات ارزنده و قابل توجه دولت نهم را اعتماد به نسل جوان می‌داند: "هیچ دولتی در جمهوری اسلامی غیر از دولت نهم از پتانسیل جوان جامعه بهره‌ نبرد. ما در این دولت شاهد اعتماد ویژه مسئولان به جوانان ایرانی بودیم. به عنوان مثال انتخاب مربیان جوان در تمام رشته‌های ورزشی و سپردن کارهای مهم به دست آنها یکی از اتفاقات مهم این حرکت بود. وقتی جوان ایرانی به این درک می رسد که در صورت موفقیت دولت و رئیس جمهور برای او ارزش قائل می شوند تنها به این موضوع فکر می کند که من باید موفق باشم تا در تیرس نگاه دولتمردان باشم."
حسین رضازاده عملکرد دولت نهم در عرصه ورزش را مثبت ارزیابی کرد و گفت: "به شخصه اگر قرار باشد من نمره دولت را تعیین کنم مطمئن باشید نمره قبولی را به ورزش ایران می دهم چرا که ما در این ایام قهرمانی‌ها، موفقیت های چشم‌گیری در عرصه ورزش داشتیم هر چند که برخی مواقع با ناکامی هم روبه رو بودیم اما این بی‌انصافی محض است که بگوئیم دولت در عرصه ورزش نمره قبولی را به دست نیاورد، من با توجه به عملکرد ورزش در دولت نهم نمره 18 را به ورزش می دهم و مطمئنم اگر نگاه‌ها قدری بهتر شود این نمره به ایده‌آل همه خواهد رسید."
قوی‌ترین مرد جهان با اعلام حمایت رسمی از کاندیداتوری دکتر احمدی نژاد در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خطاب به مردم ایران می گوید: "شخصا علاقه زیادی به دکتر احمدی نژاد دارم. از این رو حاضرم به شکل افتخاری مسئولیت ستاد ورزشی ایشان در انتخابات پیش رو را بپذیرم چرا که یقین دارم این کار حداقل کاریست که از دست من برمی آید و جبران بخشی از زحمات دولت نهم در عرصه ورزش است."
مدیر تیم‌های تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان حضور در انتخابات ریاست جمهوری را امری مهم و ضروری برای کلیه آحاد جامعه ‌دانست و در این خصوص گفت: "امیدوارم مردم قدرشناس ایران بار دیگر به صورت پرشور و همه جانبه پای صندوق‌های اخذ رای حاضر شوند و با انتخاب فرد اصلح، دلسوز و مردمی که تمام فکر و ذهنش خدمت به مردم است و در این عرصه ذره‌ای کوتاهی نمی‌کند بار دیگر فردی لایق را به عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران معرفی کنند. بدون تردید حضور اقشار مختلف مردم در روز 22 خردادماه پای صندوق‌های آرا نشان‌دهند این واقعیت است که مردم ما همیشه پشتیبان واقعی این نظام هستند و با الگو قراردادن فرمایشات رهبر عزیزمان با شرکت در انتخابات نشان می‌دهند که به وظیفه خود به خوبی عمل خواهند کرد."
  


نظر شما( )

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

22بهمن
آغاز غنیسازی 20درصدی اورانیوم از فردا
آیت الله جوادی: اخلال در 22 بهمن حرام است
رونمایی از هواپیمای تک سرنشین دو موتوره ایران
ده نمکی در برنامه دیروز، امروز ،فردا؛
رضازاده: احمدینژاد قویترین مرد جهان در عرصه سیاست است
پرچم ایران رنگ ستادهای مردمی دکتر احمدی نژاد
فعالیت کارشناسانه
سفر استانی
ریییس جمهور به کرمانشاه می رود تا اطلاع ثانوی یزدیها گوش به زنگ
عاشورا وغزه
سفر به سرزمین وحی
[عناوین آرشیوشده]

بالا

  [ خانه| مدیریت| ایمیل من| پارسی بلاگ| شناسنامه ]

بازدید

21704

بازدید امروز

2

بازدید دیروز

1

حضور و غیاب
یــــاهـو


 RSS 


 درباره خودم


 لوگوی وبلاگ

به وبلاگ جذبه شیر  فلاح خوش آمدیدخصوصی

 اوقات شرعی

 فهرست موضوعی یادداشت ها

 آرشیو

بهار 1387
زمستان 1386

 لینک دوستان

هیئت 14 معصوم«ع»
شهدای طزنج
عباس فلاح
گوگل
یاهو
پارسی بلاگ
دیگر اندیشان
یاران احمدی نژاد

آوای آشنا

اشتراک